poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Stripes are always a good idea

Jeśli wszystko inne zawodzi, sięgnij po paski. Nie tylko wiosną i latem. Są trafnym wyborem w ciągu całego roku. 
Połączenie pionowych i poziomych pasków mogłoby wydawać się dość ryzykowne. Nie tym razem. Stonowane barwy bieli i granatu tworzą spójną całość, dając ciekawy efekt optyczny. W nadchodzącym sezonie jesienno-zimowym modny będzie, powracający co jakiś czas, trend Op-Art. Równie interesującym i świeżym zestawieniem kolorystycznym jest także biel i czerwień.
Sneakersy przełamią elegancki wygląd, nadając mu nonszalanckiego, sportowego charakteru.


Zestaw: Bluzka ZARA | Kamizelka ZARA | Spodnie ZARA | Buty Choies | Torebka MANGO | Okulary H&M | Zegarek Daniel Wellington | Naszyjnik H&M


27 komentarzy:

  1. Spodnie sa cudowne ! Sama miałam na nie chętkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spodnie to podstawa. Nie wiem, ile podobnych miałam już w swojej garderobie.

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz :) kocham takie zestawy eleganckie z dodatkami sportowymi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, paski zawsze świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski w każdej postaci chyba nigdy mi się nie znudzą. Podoba mi się Twoja zabawa z proporcjami, ale trezba dobrze znać swoją sylwetkę, by jej nie zniekształcić. Beżowa toebka idealnie kolorystycznie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu! Takie słowa napisane przez Ciebie to podwójny komplement. :)

      Usuń
  5. Wow świetne połączenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Dziewczyny! Cieszę się, że stylizacja przypadła Wam do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra wyglądasz :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam ! Mega podoba mi sie ten zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie paskowo-paskowe :) Ostatnio choruję na wzorzyste spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj moje pozostałe zestawienia - zobaczysz, że również szaleję za wzorami w każdym wydaniu. ;-)
      Link: http://fogdancing.blogspot.de/p/blog-page.html

      Usuń
  10. Czadowy zestaw, bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam już na jakimś blogu podobna stylizację - mix pasków poziomych i pionowych. Podoba mi się ;) Odważnie, a jednak stonowanie.
    _______________
    Zapraszam do mnie - reaktywacja bloga : magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle mega ciekawy inspirujący zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń